Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

marți, 12 aprilie 2016

Windows 10

Cu siguranţă cei mai mulţi au aflat de Windows 10  . Şi acesta are mai multe variante .Partea interesantă este că  Microsoft face un cadou tuturor celor care au Windows 7 ori ce variantă  , Windows 8 sau 8.1 cu licenţă  activată  la Microsoft .Toţi aceştia pot face Upgrade gratuit la Windows 10 în funcţie de ce are instalat pe calculator sau laptop se va instala gratuit varianta  fiecăruia accesând : : https://www.microsoft.com/ro-ro/software-download/windows10   şi descărcând aplicaţia ce vă va ghida automat în  instalarea  Windows 10  . Apoi dacă vei vrea să reinstalezi Windows 10 trebuie să descarci de pe site -ul Microsoft  varianta  ISO pe care o poţi  salva fie pe un DVD fie pe un Stykck  care trebuie să aibă cel puţin 4 KB . http://windows.microsoft.com/ro-ro/windows/downloads  
de aici se pot descărca .Părerea mea este  că Windows 10 se mişcă  destul de bine chiar şi online , are mai multe jocuri gratuite , singurul dezavantaj este că dacă nu ai o placă de memorie de cel puţin 3 GB jocurile se vor mişca mai lent Iar ca o constatare personală , eu am avut un Packard Bell dual –core  dar care avea memoria RAM de 1000 GB am mărit la 2000 că  atât am găsit acum 3 ani şi am constatat acum că Windows 10 rulează foarte bine mai puţin la jocuri unde se mânâncă mai multă memorie RAM .În concluzie cei care aveţi  calculatoare cu sistem XP şi reuşiţi să măriţi memoria RAM la cel puţin 2000 GB  merită să instalaţi un Windows 10 , mai ales că se găseşte pe Ebay la preţuri începând de la 17 dolari şi până la 40 preţ destul de acceptabil pentru noi românii . Cei care aveţi licenţe  nu pierdeţi timpul faceţi Upgrade la Windows 10 că după 29 iulie nu se va mai putea şi va trebui să scoateţi bani din buzunar .Nu vă luaţi după cei răutăcioşi că pierdeţi  luaţi-l gratuit pe viaţa  şi o să vedeţi că aşa este .

Pentru cârcotașii care nu sunt mulțumiți de Windows 10 nu au decât sa plătească și sa cumpere ce vor ei , numai ca de cele mai multe ori aceștia vor moca ,bun și mult ca ei asa sau învățat .Știu eu pe multi care toată viata au luat moca de la noi și nu concep altfel crezand ca lor li se cuvine  totul .Treaba lor numai sa nu uite și ca totul se plătește in viata  mai devreme sau mai târziu  .




P.S. Când am instalat prima data Windows 10 am instalat pe partiția :C unde am avut înainte Windows XP . Era o partiție de 38 GB ,iar pentru XP era suficient si chiar destul . La numai 3-4 zile de la instalare Windows 10 am constatat ca spațiul rămas liber mai era de doar 6-7 GB . Asa ca am luat-o de la cap cu instalarea mărind partiția la 100 GB . Asta pentru ca aveam suficient spațiu pe hard disck . Acum spațiu folosit de Windows 10 cu programele instalate aferente are 15.5 GB .Daca nu ai spațiu suficient pe hard disc , de exemplu cei cu 250 MB sau 500MB nici nu are rost sa mai încerce sa instaleze ceva. Iti trebuie minim 50GB pe o partiție de instalare Windows 10